Kejohanan Futsal IPT 2014 Sirkit Sabah - Politeknik Kuching Sarawak

Kejohanan Futsal IPT 2014 Sirkit Sabah - Politeknik Kuching Sarawak


Kejohanan Futsal IPT 2014 Sirkit Sabah

Posted: 28 May 2014 11:19 PM PDT

Hear this article

Pasukan PKS telah menyertai kejohanan Futsal IPT 2014 Sirkit sabah yang berlansung di Aresa Sukan Putatan pada 22-25 Jun 2014.
Dalam kejohan tersebut pasukan PKS telahpun memperolehi keputusan seperti berikut:

Kategori Lelaki : Tempat Ke-3

Kategori Wanita : Tempat Ke-4

Kerjasama daripada semua pihak dalam pembentukan dan kejayaan pasukan amatlah dihargai.

BRIGED RELASIS PKS

Posted: 27 May 2014 09:45 PM PDT

Hear this article
  • Pada 7 hingga 12hb Mei lalu 3 orang staf PKS telah menghadiri Kursus Khas Kepegawaian dan Kepimpinan Rela Briged RELASIS politeknik bertempat di Pusat Latihan RELA , Sungai Udang Melaka.
  • Pengarah PKS, Madam Clara Ong Guat Leng  turut hadir semasa Hari Pelancaran Briged RELASIS dan beliau telah dianugerahkan sebagai Pen. Pesuruhjaya RELA (BERSEKUTU) RELASIS.
  • Manakala En. Chew, Cik Sujanuriah dan En Jamel dianugerahkan sebagai Pen. Penguasa RELA (Bersekutu) RELASIS.

 

FUTSAL ANJURAN ANGENSI ANTI DADAH KEBANGSAAN

Posted: 26 May 2014 09:46 PM PDT

Hear this article

Pada 24 dan 25 Mei 2014, Agensi Anti Dadah Kebangsaan dengan Kerjasama Pejabat Pendidikan Gabungan Kuching telah menganjurkan pertandingan futsal. Politeknik Kuching Sarawak telah menghantar satu pasukan kategori Senior menyertai pertandingan ini yang berlangsung di Gelanggang Futsal Sekolah Sukan Negeri Tabuan Jaya, Kuching.

Pertandingan ini disertai oleh pelbagai agensi termasuk dari luar Kuching yang dibahagikan kepada empat kumpulan dan pasukan POLIKU telah menjuarai Kumpulan B. Pasukan POLIKU meneruskan kemaraan sehingga ke peringkat akhir. Perlawanan akhir berlangsung dengan sengit menentang pasukan PPD Samarahan dengan pasukan POLIKU mencipta kemenangan dengan keputusan 2 gol berbalas 1.

Secara keseluruhan, pasukan POLIKU telah menunjukkan prestasi cemerlang apabila memenangi enam perlawanan dan cuma satu seri. Tahniah kepada Pasukan POLIKU.

Pemain-pemain pasukan POLIKU: En. Nizam bin Waajuli, En. Meor Shaiful Azuan bin Abd Said, En. Zamir Ambia bin Sabol, Mohamad Ramdan Sai'en, Abdul Saifulnazri bin Abdul Kadir Zailani, Mohammad Azhar bin Azmi, Wan Zulfikri bin Wan Zin dan Hamizan bin Abdul Halim.

Galeri Gambar

INFO : ARTIKEL DISEDIAKAN OLEH EN MEOR SHAIFUAZUAN.

0 Comment for "Kejohanan Futsal IPT 2014 Sirkit Sabah - Politeknik Kuching Sarawak"